Ser jag ut som 17 år?

Vet ni hur många gånger jag har blivit nekad att visa legg när jag ska köpa snus? Typ alla gånger som jag inte har något legg med mig.
Nog för att det är en bra regel. Men för HELVETE! SER JAG UT SOM SJUTTON ÅR!? >_<
Det hände mig idag när jag och Danne hade tvättat bilen och fan vad jag ville strypa den där jävla kassörskan.
Det värsta är nog att när man kommer fram till kassan, tittar de misstänkt på en, frågar sedan om man har legitimation med en röst som skriker: "Nu intar jag försvarsställning!" samtidigt som de korsar armarna över bröstet.

Ville bara tillägga att jag precis haft min mens denna månaden.

Ville bara tillägga att han hade talfel också..


Kommentarer
Postat av: Karlsson

jag vet en som ser ut som tolv..

2010-01-29 @ 23:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0